Rólunk

Missziónk.

Célunk hogy létrehozzunk egy közösséget, amely tagjai tudatosan élnek és fogyasztanak, ezáltal hatékonyabbak mind a pénztárcájukra mind a környezetre, mind az egészségükre. Hisszük hogy közösségünk hat a közgondolkodásra és hozzájárul, hogy a világ hatékonyabb, egészségesebb, élhetőbb és fenntarthatóbb legyen.

Osszuk meg a tapasztalatainkat a egymással és világgal! Legyünk hatékonyabb, tudatosabb fogyasztók! Hisszük, hogy a pillanatnyi életszínvonalunk a jelenlegi anyagi és környezeti ráfordítás 50%-ából is fenntartható.


Célunk.

Célunk hogy létrehozzunk egy tudatosan élő és felhasználó közösséget, valamint egy közérdekű, ingyenes információs adattárat, amely hasznos és közérdekű tippek és számítások halmaza. Közösségünk tagjai mind használják és egymással megosztják tapasztalataikat, amelyek mind azt szolgálják hogy tudatosan és hatékonyan fogyasszunk és éljünk.

Alapelvünk: a tanács ingyenes, viszont milliók számára jelenthet segítséget, a szakszerű alkalmazónak pedig akár vagyont is érhet. Kölcsönösen segítünk egymásnak, hisszük, hogy formáljuk a közgondolkodást a hatékonyság, tudatosság, egészségesebb élet és a fenntarthatóság irányába.

Tudatos fogyasztás = kevesebb felhasználás = olcsóbb-, hatékonyabb-, egészségesebb-, fenntarthatóbb élet


​Miért változzunk? Miért figyeljünk?

Jelenlegi minden minket érő gazdasági hatás alapvetően érzelmi alapú benyomás és további vásárlásra ösztönöz, hiszen a fogyasztás növelése a jelenlegi társadalmi gazdasági rendszerünk alapja. Általános, hogy a szolgáltatók érdekeiknek megfelelően érzelmi döntésekre motiválnak bennünket racionális döntések helyett, hiszen a kutatás szerint átlagosan 1,5 óra tévéreklámot néz egy magyar naponta. Számunkra ez a magatartás sem nem hatékony, sem nem fenntartható: csökkentsük a fogyasztásunkat és legyünk tudatos és hatékony felhasználók! Fogyasztói és életviteli választásainkban, döntsenek a tények és a számok, próbáljuk minimalizálni az emocionális hatást! Hatékony fogyasztással és életvitellel több marad nekünk és a jövő generációinak is!

Néhány kérdés amire keressük a választ: - Hogyan használok kevesebb energiát? - Hogyan takaríthatok meg? - Megéri-e az adott beruházás? - Hogyan lesz több időm? - Mi az egészségesebb? - Hogyan járok jobban anyagilag? - Hogyan lesz kisebb az "ökológia lábnyomom"? - Megvegyem? Ne vegyem? - Melyik szolgáltatóval szerződjek? - Mik az apró betűs trükkök?


Hogyan legyünk hatékonyabbak?

Első és legfontosabb, hogy akarjunk hatékonyak, majd még hatékonyabbak lenni, akarjunk törekedni rá. Gondoljunk mindig arra, hogy ha hatékonyabbak vagyunk ma, több marad holnapra, és gondoljunk mindig arra, hogy minden esetben lehet hatékonyabban csinálni azt amit csinálunk. Minden esetben! Majd szánjunk rá magunkat a cselekvésre. Ha nem tudjuk mit szükséges tenni kérdezzünk.


Hogy segít ebben a CleverSavers Közösség?

Sok közösségi csoport létezik. ​Óriási tömegek fordulnak meg a közösségi oldalakon, amely oldalak funkciója többségében a bulvár: szórakoztatás és szocializálódás. Valójában viszont a közösségi oldalakon megforduló tömegek mögött óriási tapasztalati és szakmai potenciál húzódik meg. Mindenki szakértő a maga szakmájában, olyan területen ahol mi nem rendelkezünk tapasztalatokkal; a másik oldalról pedig az emberek nem szakértők a saját problémáinak többségében, amiben mi mint másik fél lehetünk a szakértők.

Mi lenne ha a közösségi oldalakon nem csak a csevegés és szórakozás lenne a téma, hanem a közösségi oldalon keresztül meg tudnánk oldani minden hétköznapi és rendkívüli problémánkat? Mi lenne ha a közösségi oldalra belépve bármilyen kérdésünkre hasznos tanácsot kapnánk ingyen? Mi lenne ha a közösség oldalat rendszeresen használva többet ki tudnánk hozni lehetőségeinkből és ezáltal egyre jobb színvonalon élnénk: csökkenne a rezsink, jobb helyekre utaznánk olcsóbban, egészségesebb ételeket ennénk, stb? Mi lenne ha a közösség által elterjedne, egy átgondoltan, tudatosan fogyasztó, fenntartható, minden értelemben gazdagodó élet, ami alternatívája napjaink fogyasztásorientált és sokszor értékvesztett életének?

No comments:

Post a Comment